Translate

Τρίτη 15 Ιουνίου 2021

Η ΟΛΜΕ εκθέτει και «κατακεραυνώνει» την Κεραμέως

Παντελώς έκθετη η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως που νόμισε ότι θα φανεί πως κόπτεται για την ομαλή διεξαγωγή των Πανελλαδικών περισσότερο από τους καθηγητές και κατέθεσε αγωγή κατά όσων καλούν στις απεργιακές κινητοποιήσεις της Τετάρτης στο δημόσιο, παρότι ήταν ήδη γνωστό πως η ΟΛΜΕ είχε ζητήσει να εξαιρεθούν όσοι συμμετέχουν στη διαδικασία των εξετάσεων.

Με ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ, σε συνέχεια της ανακοίνωσης της ΑΔΕΔΥ, ενημερώνει ότι ήδη από την προηγούμενη συνεδρίαση είχαν ζητήσει από  την Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ να τους εξαιρέσει από την απόφαση απεργίας, ενώ ασκεί σφοδρή κριτική στην υπουργό Παιδείας για τις σαρωτικές αλλαγές στις φετινές εξετάσεις, που θα αφήσουν εκτός συστήματος περίπου 30.000 υποψηφίους.

Η ΟΛΜΕ κατηγορεί συγκεκριμένα την Ν. Κεραμέως για «επικίνδυνα και αυταρχικά παιχνίδια εντυπώσεων» και την καλεί «αν πραγματικά έχει το παραμικρό ενδιαφέρον για αυτήν την πολύπαθη γενιά να καταργήσει την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και να εξασφαλίσει την εισαγωγή μαθητών/τριων σε όλες τις προβλεπόμενες θέσεις των ΑΕΙ».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

«Συνεχίζουμε να στηρίζουμε τον αγώνα των μαθητών και των μαθητριών μας

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Όλο το διάστημα της πανδημίας οι εκπαιδευτικοί στηρίξαμε με όλες μας τις δυνάμεις τους μαθητές και τις μαθήτριές μας σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες. Παρά τα τεράστια προβλήματα (υγειονομικές συνθήκες, έλλειψη τεχνολογικού εξοπλισμού, αποκλεισμό μαθητών από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, έλλειψη επιμόρφωσης για εξ αποστάσεως διδασκαλία, παραβίαση εργασιακού ωραρίου, εμπορευματοποίηση των προσωπικών μας δεδομένων κλπ) -τα οποία το ΔΣ της ΟΛΜΕ από την πρώτη στιγμή ανέδειξε καταθέτοντας μάλιστα επανειλημμένως προτάσεις επίλυσής τους- καλέσαμε ως Ομοσπονδία όλα τα μέλη μας να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση προκειμένου να σταθούμε δίπλα στους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Το σύνολο των εκπαιδευτικών, προς τιμήν τους, ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της ΟΛΜΕ και συμμετείχε μαζικά και με ίδια μέσα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, πριν καν το ΥΠΑΙΘ τη δρομολογήσει επισήμως και παρότι η κυβέρνηση απέρριπτε όλες τις προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων που προέκυπταν.

Σχετικά με την απεργία που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ για τις 16 Ιουνίου, ημέρα διεξαγωγής πανελλαδικών εξετάσεων, σας ενημερώνουμε για τα εξής:

Στην προηγούμενη συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ (μία βδομάδα πριν αποφασιστεί η απεργία της ΑΔΕΔΥ) τέθηκε προς ψήφιση πρόταση για 48ωρη απεργία της ΟΛΜΕ στις 16-17 Ιουνίου. Η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ καταψήφισε την πρόταση αυτή, θεωρώντας ότι κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφικό για την ψυχολογία των υποψηφίων. 

Η γενιά αυτή έχει βιώσει αδιανόητες και πρωτόγνωρες συνθήκες, λόγω της υγειονομικής κρίσης (πολλοί/ες μαθητές/τριες νόσησαν οι ίδιοι/ες ή έχασαν δικούς τους ανθρώπους από τον κορωνοϊό), λόγω του εγκλεισμού που ειδικά για τους εφήβους είχε σοβαρότατες ψυχολογικές συνέπειες, λόγω του κλεισίματος των σχολείων για σχεδόν 8 μήνες τις δύο τελευταίες σχολικές χρονιές, λόγω της τηλεκπαίδευσης που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία. Τόσο η έρευνα του ΚΕΜΕΤΕ της ΟΛΜΕ όσο και διεθνείς έρευνες (ΟΗΕ, UNESCO, UNISEF) μιλούν εμπεριστατωμένα για ανεπανόρθωτες συνέπειες εκπαιδευτικές και ψυχοκοινωνικές στο μαθητικό δυναμικό.

Ταυτόχρονα, οι μαθητές/τριες μας είχαν να αντιμετωπίσουν, πέρα από όσα προκλήθηκαν από την πανδημία, και μία κυβερνητική πολιτική που όχι μόνο δεν επέλυσε τα τεράστια προβλήματα, αλλά προχώρησε σε απαράδεκτες νομοθετήσεις (ξαφνική αλλαγή του εξεταστικού συστήματος, καθιέρωση Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, Τράπεζα Θεμάτων κλπ) που επιβάρυναν ακόμα περισσότερο εκπαιδευτικά και ψυχολογικά την έτσι κι αλλιώς εξαιρετικά επιβαρυμένη αυτή γενιά μαθητών/τριων.

Η κυβέρνηση, παρότι γνωρίζει τις τεράστιες και εύλογες αντιδράσεις που προκαλεί το άκρως αντιεργατικό νομοσχέδιο σε όλο το εργατικό κίνημα, επιλέγει, επιδεικνύοντας για άλλη μία φορά την αναλγησία και την αδιαφορία της απέναντι στους μαθητές και τις μαθήτριές μας, να το φέρει για ψήφιση στη Βουλή ημέρα που διεξάγονται πανελλαδικές εξετάσεις. 

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ συντάσσεται πλήρως με το σύνολο των εργαζομένων ενάντια στην προσπάθεια επιβολής του αντεργατικού νομοσχεδίου και της επίθεσης της κυβέρνησης στα εργασιακά και συνδικαλιστικά μας δικαιώματα. Γι’αυτό άλλωστε συμμετείχε μαζικά στην πανεργατική απεργία της 10ης Ιουνίου, καθώς και σε όλες τις κινητοποιήσεις ενάντια στο νομοσχέδιο αυτό.

Με δεδομένη όμως την απόφαση του ΔΣ από την προηγούμενη συνεδρίαση της Ομοσπονδίας για μη προκήρυξη απεργίας στις πανελλαδικές εξετάσεις και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους μαθητές και στις μαθήτριές μας, ζητήσαμε επισήμως από την Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ να εξαιρέσει από την απόφαση απεργίας όσους και όσες εκπαιδευτικούς εμπλέκονται στις διαδικασίες των πανελλαδικών εξετάσεων (λυκειακές επιτροπές, εξεταστές/τριες, επιτηρητές/τριες, βαθμολογητές/τριες κλπ). 

Κατόπιν τούτων, το ΔΣ της ΟΛΜΕ, αναλογιζόμενο όσα υπέστησαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας όλο αυτό το διάστημα και δηλώνοντας εμπράκτως για μία ακόμα φορά τη στήριξή μας στον  δύσκολο αυτόν αγώνα που δίνουν, καλούμε σε συμμετοχή στην απεργία της 16ης Ιουνίου και στην απεργιακή συγκέντρωση (11πμ στην πλατεία Κλαυθμώνος) όλους και όλες τους/τις εκπαιδευτικούς, εκτός από όσους και όσες εμπλέκονται στις διαδικασίες διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων.

Εμείς οι εκπαιδευτικοί που στην ιστορική μας διαδρομή πάντοτε πρωτοστατούσαμε  και συνεχίζουμε να πρωτοστατούμε  στους κοινωνικούς αγώνες με αίσθημα ευθύνης θα σταθούμε για μία ακόμα φορά αρωγοί στους/στις μαθητές/τριες μας, αγωνιζόμενοι/ες, ώστε να μην περάσει το νομοσχέδιο που καταστρέφει το μέλλον τους και εξασφαλίζοντας παράλληλα ότι δεν θα επέλθει επιπλέον ψυχολογικός φόρτος σε αυτούς/ες από την ακύρωση των πανελλαδικών εξετάσεων.

Όσο για τα επικίνδυνα και αυταρχικά παιχνίδια εντυπώσεων της κ. Κεραμέως, είναι προφανές ότι δεν περιμέναμε να προστατεύσει αυτή τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, όπως δεν το έκανε και σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας. Εμείς οι εκπαιδευτικοί φροντίσαμε πολύ πριν την αντιδημοκρατική αγωγή της υπουργού να πάρουμε την απόφαση για απρόσκοπτη πραγματοποίηση των πανελλαδικών  εξετάσεων.

Της συνιστούμε αν πραγματικά έχει το παραμικρό ενδιαφέρον για αυτήν την πολύπαθη γενιά να καταργήσει την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και να εξασφαλίσει την εισαγωγή μαθητών/τριων σε όλες τις προβλεπόμενες θέσεις των ΑΕΙ.

Ευχόμαστε ολόψυχα στους μαθητές και τις μαθήτριές μας καλή επιτυχία και καλή δύναμη στον δύσκολο αγώνα τους!»

ΠΗΓΗ: ΕΦΣΥΝ

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ


Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.


ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ!!!
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
6977868000 - 6907847307
esymygdonias@gmail.com
isaakostas@gmail.com

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/pg/esymygdonias

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-Τ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου