Translate

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021

Υπουργική παράνοια από την Νίκη Κεραμέως κατά των Ελλήνων μαθητών IB2!



Απόφαση που θέτει σε κίνδυνο χιλιάδες οικογένειες αλλά και ολόκληρη την κοινωνία!

Η απόφαση της Νίκης Κεραμέως να ανοίξει τα σχολεια στις 12/4 ενώ θα κλείσουν αμέσως για τις διακοπές του Πάσχα, προκειμένου οι μαθητές του International Baccalaureate να δώσουν εξετάσεις, είναι παράλογη αλλά και άκρως επικίνδυνη.

Και μάλιστα επιμένει σε αυτή ενώ το IBO εχει δώσει λύση. Λύση που έχουν ήδη υιοθετήσει αρκετές χώρες στον κόσμο, και μιλάμε για χώρες που έχουν μικρότερα προβλήματα με την πανδημία από ότι η Ελλάδα, που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο απόγειο του εφιάλτη!

Επιμένει λοιπόν η απαράδεκτη κ. Κεραμέως να ανακοινώσει αύριο ότι θα. Θα ανοίξει τα σχολεία στο απόγειο της πανδημίας! Γιατί

Πρόκειται για κάποιο καπρίτσιο; Εκδικητικότητα; Έλλειψη στοιχειώδους νοημοσύνης; Την ίδια στιγμή, πλήθος επιστημόνων και φυσικά σχεδόν το σύνολο των γονέων και των μαθητών επιμένουν πως μία τέτοια κίνηση συνιστά μέγιστο κίνδυνο την συγκεκριμένη στιγμή. Γεγονός μάλιστα που οι Έλληνες μαθητές IB την εκφράζουν με μία επιστολή – κόλαφο:

Ακολουθεί η επιστολή – κραυγή αγωνίας από τους Ελληνες μαθητές ΙΒ

Προς κάθε ενδιαφερόμενο,

24 Μαρτίου 2021
Εμείς, η πλειοψηφία των μαθητών IB2 από την Ελλάδα, γράφουμε αυτήν την επιστολή για να εκφράσουμε τις άμεσες ανησυχίες μας για την απόφαση του IBO να συνεχίσει να δρομολογεί την εξεταστική διαδικασία υπό τέτοιες πρωτοφανείς συνθήκες.
Αυτή είναι η πιο κρίσιμη στιγμή της ζωής μας και το μέλλον μας εξαρτάται από μια πολύ λεπτή γραμμή μεταξύ λογικής και αδικίας και από τα χέρια λίγων υπευθύνων για την λήψη αποφάσεων, που φαίνεται να μας αγνοούν. Η βεβαιότητα του μέλλοντός μας φαίνεται να χάνεται, καθώς περνάει ο καιρός και η σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης με το εκπαιδευτικό μας σύστημα εξανεμίζεται.

Επομένως, ζητούμε να αντιμετωπιστούν οι ακόλουθες ανησυχίες:

Αβεβαιότητα της ανακοίνωσης της 23ης Μαρτίου

Η ανακοίνωση αναφορικά με την πιθανότητα να παραμείνει ως έχει η απόφαση για την εξεταστική πορεία, με το ενδεχόμενο να ανατραπεί εάν τα σχολεία παραμείνουν κλειστά για το υπόλοιπο του Απριλίου, ήταν απογοητευτική. Αντί να αντιμετωπίζει τις ανησυχίες μας, έχει οδηγήσει σε ακραία αβεβαιότητα.

Αυτό συμβαίνει επειδή η Υπουργός Παιδείας έχει ήδη ανακοινώσει ότι τα σχολεία δεν θα ανοίξουν ξανά πριν από τις 12 Απριλίου (ιδανικό σενάριο). Αυτό γεννά το ερώτημα. Γιατί δεν έχει ακόμη αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και δεν έχει ληφθεί υπόψη (το lockdown); Επομένως, ένα τέτοιο επιχείρημα για επανεξέταση (σε επόμενο χρόνο) δεν ευσταθεί και δεν αποσαφηνίζει, αλλά επιδείνωσε μόνο την κατάσταση.

Η πρόσφατη απόφαση επεκτείνει άδικα την έντονη συναισθηματική περιπέτεια στην οποία έχουμε υποβληθεί τους τελευταίους μήνες, με σοβαρές επιπτώσεις στην ικανότητά μας να προετοιμαζόμαστε για τις εξετάσεις, καθώς για την συνολική συναισθηματική και ψυχολογική μας σταθερότητα και ευεξία.

Επιπτώσεις της κατάστασης από την πανδημία COVID στην Ελλάδα

Χθες, η Ελλάδα κατέγραψε ένα νέο διπλό αρνητικό ρεκόρ με 3.586 νέες περιπτώσεις κορονοϊού, 699 εισαγωγές σε μονάδες ΜΕΘ και 51 θανάτους. Το χειρότερο ρεκόρ από την αρχή της πανδημίας. Το αποτέλεσμα της κρίσης COVID επιδεινώνεται μέρα με τη μέρα. Εάν ισχύει αυτό το αρνητικό ρεκόρ, είναι αδύνατο να γίνουν εξετάσεις. Συνολικά βρισκόμαστε στο lockown για συνολική διάρκεια 32 εβδομάδων και η εμπειρία μας στο IB2 βασίζεται εξ ολοκλήρου στο διαδίκτυο, με επιζήμιες ψυχολογικές και εκπαιδευτικές συνέπειες. Είμαστε η μόνη χώρα όπου τα σχολεία παρέμειναν κλειστά τους τελευταίους πέντε μήνες (από τις αρχές Νοεμβρίου και συνεχίζουν) και αυτό είναι πολύ ανησυχητικό για όλους μας. Η πρώτη ημέρας επιστροφής στα σχολεία μας δεν μπορεί να είναι στην αίθουσα εξετάσεων. Αυτό είναι απλώς παράλογο.

Επιπλέον, η περίοδος των εξετάσεων συμπίπτει με το Ελληνικό Ορθόδοξο Πάσχα, που είναι κατ′ εξοχήν περίοδος κοινωνικών επαφών κάθε χρονιά. Τα κρούσματα κορονοϊού πιθανότατα θα αυξηθούν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου καθώς οι φίλοι και οι οικογένειες μαζεύονται για να γιορτάσουν. Κάθε μαθητής έχει ευαίσθητο ανοσοποιητικό σύστημα. Ακόμα και αν ένα άτομο νοσήσει από Covid-19, θα μπορούσε να προκαλέσει ένα καταστροφικό φαινόμενο ντόμινο, πολλαπλασιάζοντας τα κρούσματα κατά την περίοδο του Πάσχα. Και έτσι τίθεται ένα ερώτημα ποιος θα είναι υπεύθυνος για τέτοια αμέλεια; Το lockdown και η ακύρωση των εξετάσεων στη μέση της διαδικασίας θα ήταν το χειρότερο σενάριο για όλους μας. Γιατί πρέπει να αντιμετωίσουμε έναν τέτοιο κίνδυνο; Το μόνο που ζητάμε είναι συμπαράσταση και κατανόηση των φόβων μας για την υγεία μας, τόσο ψυχική όσο και σωματική.

Το συγκριτικό μειονέκτημα του ”διπλού σεναρίου”

Ενώ οι μαθητές μιας χώρας με διαδρομή χωρίς εξετάσεις θα επικεντρωθούν αποκλειστικά στις εσωτερικές αξιολογήσεις τους, οι μαθητές που θα ακολουθήσουν τη διαδρομή των εξετάσεων έχουν λιγότερο χρόνο για να προετοιμάσουν τις δικές τους εσωτερικές αξιολογήσεις μέχρι το τέλος της προθεσμίας. Ειδικά στην περίπτωσή μας υπάρχει πιθανότητα για καθυστερημένη ακύρωση. Αυτό οδηγεί και πάλι σε ανισότητα και αβεβαιότητα.
Η διαδρομή χωρίς εξετάσεις έχει πλέον αποφασιστεί για έναν ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό χωρών, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Καναδάς, το Μεξικό, η Κολομβία, ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ (Καλιφόρνια, DC, Νέα Υόρκη, Σικάγο, Νέο Μεξικό, Πενσυλβάνια, Μίσιγκαν, Φλόριντα, Όρεγκον, Τέξας), Φιλιππίνες, Ιράν, Ινδονησία, Ισημερινός, Ιταλία, Εσθονία, Τσεχία, Τουρκία, Ρουμανία, Λίβανος και πολλές άλλες. Πολλές από αυτές τις χώρες έχουν βιώσει λιγότερο αυστηρές και μικρότερες περιόδους lockdown από εμάς και επίσης έχουν πολύ μικρότερο αριθμό κρουσμάτων και θανάτων από την Ελλάδα καθώς πλησιάζουμε στην κορύφωση της πανδημίας.
Επομένως, με βάση το ”διπλό σενάριο” (ανοιχτό ενδεχόμενο να γίνουνή να ακυρωθούν τελευταία στιγμή οι εξετάσεις ΙΒ στην Ελλάδα) υπάρχει διάκριση σε βάρος μας. Πρέπει να λάβουμε μέρος στις εξετάσεις με εκτεταμένο lockdown, ενώ άλλοι που δεν έχουν αντιμετωπίσει καθόλου ή έχουν αντιμετωπίσει για περιορισμένο χρονικό διάστημα ένα lockdown, έχουν το προνόμιο να ακολουθήσουν τη διαδρομή χωρίς εξετάσεις. Υπάρχει λοιπόν ανισότητα, και βασιλεύουν τα διπλά πρότυπα. Είναι άδικο και αδικαιολόγητο να πιστεύουμε ότι όλοι οι μαθητές είχαν τις ίδιες ευκαιρίες πρόσβασης και εκπαίδευσης.
Σας παρακαλούμε να απευθυνθείτε στον αρμόδιο φορέα (IBO) προκειμένου να επανεκτιμήσουν την απόφασή τους. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρχει εγγύηση για ίση μεταχείριση και διαφάνεια σε σχέση με την βαθμολόγηση για όλους εμάς που έχουμε περάσει μια τόσο δύσκολη διετή περίοδο, η οποία έχει επηρεάσει τόσο την ψυχολογική όσο και τη σωματική μας κατάσταση.

Εφόσον σκοπεύετε να βοηθήσετε όλους μας σε μια τόσο δύσκολη περίοδο, θα το εκτιμούσαμε αν μπορούσατε να ενεργήσετε αναλόγως σε αυτό το θέμα, ώστε να προστατέψετε όλους τους Έλληνες μαθητές IB.
Θα το εκτιμούσαμε πραγματικά εάν λάβετε τα παραπάνω υπόψη ενόψει των συζητήσεων για την διαδικασία IB. Έχουμε ενημερώσει για τις ανησυχίες μας όλες τις ελληνικές αρχές και την IBO.

Ευχαριστούμε για την εκτίμησή σας,
Με εκτίμηση,
Η πλειοψηφία των Ελλήνων μαθητών ΙΒ.

πηγη newsbreak.gr

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ!!!
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.



ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ
6977868000 - 6907847307
esymygdonias@gmail.com
isaakostas@gmail.com


ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/pg/esymygdonias

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0


ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?=0


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου