Translate

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

Ο big brother χτυπά την Παλλήνη


Κάμερες παρακολούθησης στα σχολεία και τις παιδικές χαρές θέλει να εγκαταστήσει η δημοτική αρχή ● Εντονες αντιδράσεις από συλλόγους γονέων και εκπαιδευτικών ● Προσφυγή στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Αντιδράσεις και εύλογες ανησυχίες σε γονείς και εκπαιδευτικούς του Δήμου Παλλήνης έχει προκαλέσει η απόφαση της δημοτικής αρχής να τοποθετήσει κάμερες στα σχολεία της πόλης. Το σύστημα βιντεοεπιτήρησης εγκαθίσταται σε μια περίοδο που οι σχολικές μονάδες είναι κλειστές και σε μια συγκυρία όπου ανάγκη γονιών και παιδιών «είναι να αποκτήσουμε περισσότερες ελευθερίες από τις ήδη περιορισμένες λόγω της πανδημίας, και όχι η επιπλέον επιτήρησή μας», τονίζει ο τοπικός Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, προειδοποιώντας για τις αρνητικές επιπτώσεις του μέτρου στους ανήλικους μαθητές.

Η δημοτική αρχή –που έχει δεχθεί επιστολές διαμαρτυρίας από Συλλόγους Γονέων αλλά και εξώδικο από πρωτοβάθμιο σωματείο εκπαιδευτικών– αποσαφηνίζει ότι οι κάμερες θα επιβλέπουν μόνο τον περιμετρικό χώρο των σχολικών μονάδων, χωρίς να καταγράφουν παιδιά, και θα λειτουργούν μόνο εκτός σχολικού ωραρίου. Η κριτική που δέχεται επεκτείνεται και στο οικονομικό κόστος του μέτρου.

Οι κάμερες προβλέπεται να τοποθετηθούν σε σχολεία και παιδικές χαρές (η πόλη διαθέτει 54 σχολικά κτίρια και 52 παιδικές χαρές) στο πλαίσιο τριετούς σύμβασης (κόστους 1.057.645 ευρώ δημοτικών πόρων) του δήμου με ιδιωτική εταιρεία σεκιούριτι για τη φύλαξη και επιτήρηση δημόσιων κτιρίων (που περιλαμβάνει και καθημερινές περιπολίες των σεκιούριτι στις γειτονιές). Επικαλούμενη την ανάγκη πάταξης φαινομένων βανδαλισμών, η δημοτική αρχή προχωρά στην εγκατάσταση καμερών στις σχολικές μονάδες, «χωρίς να έχει προηγηθεί καμία ενημέρωση και κανένας διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ετσι ο δήμος δεν είχε την ευκαιρία να ακούσει από τους εκπαιδευτικούς για τις αρνητικές επιπτώσεις που επιφέρει ένα τέτοιο μέτρο στην παιδαγωγική λειτουργία του σχολείου και στην ομαλή ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών», τονίζει σε επιστολή της η Ενωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων δημόσιων σχολείων Δήμου Παλλήνης, εξηγώντας ότι η εγκατάσταση καμερών «είναι ένα αυταρχικό μέτρο που λειτουργεί ανασταλτικά στην ελευθερία κινήσεων, λόγου και κριτικής, εθίζει τα παιδιά στον αφ’ υψηλού έλεγχο των κινήσεών τους ως ύποπτα για παραπτώματα και υπονομεύει ουσιαστικά τη δημοκρατική λειτουργία του σχολείου».



Ο δήμαρχος Παλλήνης Θανάσης Ζούτσος αρνείται κάθε διάλογο με τους συλλογικούς φορείς για το ζήτημα των καμερών, επικαλούμενος την προστασία της περιουσίας του δήμου

Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και επιστολές Συλλόγων Γονέων Δημοτικών σχολείων της πόλης. Ανάμεσα σε άλλα, ασκούν κριτική στον δήμαρχο, Θ. Ζούτσο, ότι ξοδεύει χρήματα «για τον περαιτέρω περιορισμό των ελευθεριών μας», ενώ είχε απορρίψει αιτήματα που είχαν κατατεθεί πριν από το κλείσιμο των σχολείων στο δεύτερο κύμα της πανδημίας για κάλυψη αναγκών σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό, και τον εγκαλούν ότι αδυνατεί να συντονιστεί στον ρυθμό της κοινωνίας και να αφουγκραστεί τις ανάγκες της.

«Ονειρευόμαστε ένα σχολείο με χώρους άθλησης και ψυχαγωγίας, πόλο έλξης για ολόκληρη την τοπική κοινότητα. Ενα σύγχρονο και ασφαλές προαύλιο, γήπεδο καλαθοσφαίρισης, εξέδρες, γήπεδο πετοσφαίρισης, γήπεδο χειροσφαίρισης, υπαίθριο θερινό κινηματογράφο και όχι στη θέση τους τις φυλακές Μαλανδρίνου...», είναι ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα ανοιχτής επιστολής του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού σχολείου προς τους κατοίκους της Κάντζας.


Εξώδικο από σύλλογο

Ταυτόχρονα, σε εξώδικη διαμαρτυρία του προς τον δήμο (κοινοποιούμενη στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα) ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Αλέξανδρος Δελμούζος» τονίζει ότι στις εγκαταστάσεις του 1ου Δημοτικού σχολείου –όπου εδρεύει ο Σύλλογος– «ουδέποτε έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα δολιοφθοράς (π.χ. γκράφιτι) ή πολύ περισσότερο ουδέποτε έχουν λάβει χώρα εγκληματικές ενέργειες». Προειδοποιεί και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών, επικαλούμενος απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής (77/2009), για κινδύνους στην ανάπτυξη της έννοιας της ελευθερίας των ανηλίκων, «ακόμα και αν οι συσκευές αυτές βρίσκονται εκτός λειτουργίας, διότι δημιουργείται το αίσθημα ότι είναι πολύ πιθανό να βρίσκεται ο πολίτης υπό παρακολούθηση».

Και τονίζει –επικαλούμενος εκ νέου την απόφαση της Αρχής– ότι πριν προχωρήσει ο δήμος σε εγκατάσταση κλειστού κυκλώματος επιτήρησης «θα πρέπει να έχουν εξαντληθεί οι εναλλακτικές λύσεις (π.χ. διόρθωση στις περιφράξεις, ασφαλές κλείδωμα των εγκαταστάσεων, φωτισμός κατά τις νυχτερινές ώρες κ.λπ.)» – λύσεις που μαζί με την πρόσληψη φυλάκων προκρίνονται από γονείς και εκπαιδευτικούς που αντιδρούν στην τοποθέτηση καμερών.

Μιλώντας στο δημοτικό συμβούλιο της 19ης Φεβρουαρίου, ο δήμαρχος –αλαζονικά, σύμφωνα με αντιπολιτευόμενους συμβούλους– απέδωσε τις αντιδράσεις σε «κέντρο με συγκεκριμένη πολιτική τοποθέτηση» και υποστήριξε ότι για το 1ο Δημοτικό σχολείο «υπάρχει και μια ομόφωνη απόφαση Συλλόγου Γονέων που επιθυμεί διακαώς να μπουν οι κάμερες και μας επιπλήττει γιατί αργήσαμε να τις βάλουμε». Τοπικές πηγές αναφέρουν ότι στο 1ο Δημοτικό η εγκατάσταση των καμερών «πάγωσε» προσφάτως, μετά το εξώδικο του Συλλόγου «Αλέξανδρος Δελμούζος».

Το θέμα των καμερών είχε τεθεί στο δημοτικό συμβούλιο από την αντιπολιτευόμενη σύμβουλο, επικεφαλής της παράταξης «Εμείς η πόλη μας», Ειρήνη Κουνενάκη. «Εχουμε κοστολογήσει ότι οι ζημιές από τους βανδαλισμούς είναι μεγαλύτερες από το κόστος της σύμβασης με την εταιρεία;», ρώτησε, με τον κ. Ζούτσο να απαντά: «Σχεδόν θα αποσβέσουμε τις δαπάνες». Αρνητική η απάντηση του δημάρχου και στο αίτημα της κ. Κουνενάκη για διάλογο με τους συλλογικούς φορείς: «Καμία συζήτηση σε κανένα συμβούλιο για το αν θα φυλάξουμε τις περιουσίες του δήμου», είπε κλείνοντας την κουβέντα.

ΠΗΓΗ: EFSYN

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ


ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ


1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ!!!
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ
6977868000 - 6907847307
esymygdonias@gmail.com
isaakostas@gmail.com

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/pg/esymygdonias

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?=0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου